Merhaba hanımlar bugün bebegım 15 günlük 10.gunde gobegı düştü daha sonra 2gun geçtı gobegı kan geldı doktora goturduk K ıgnesı yapıldı bı gün daha gectı yıne kan geldı doktoruyla konuştum yarında gecmesse getırın dedı 2gun kan gelmesı normal mı böyle bır durum yaşayan var mı