Rav-Ebu merhaba, bebeklerin şeker depoları henüz oluşmadığı için 2 saatte bir emzirilmesi önemlidir, şekeri düşerse pelte gibi kolu bacağı sarkar, uyandırmaya zorlayın, aktif emsin ki şekeri de düşmesin. Uyandıramıyorsanız da mutlaka sütünüzü bir miktar kaşıkla verip uyandırın, altını açıp uyandırın veya topuğunu sıkarak.. memeye alıp mutlaka aktif emmesini sağlayın.