Oğlum 15 aylık ve hep böyleydi kaynanam i gorumcrm kardeşlerim fln kimi görse onların yanında asla yanıma gelmez mesela kaynanam a 2 günde bir gideriz asla onların evinde yanıma gelmiyor hep kaynanam in gorumcemin yanında onların yanından ayrılmıyor aynı şekil benim aileme de sık sık gideriz orda da kardesleeime gider biri bize gelse gelmez yanıma annesi değilim gibi yokum gibi davranır kaynanam da saatlerce kalıyor bazen beni görünce asla gelmez bana sevinmez çok üzülüyorum bu duruma 😔
Dogum da yaptım yeni korkuyorum git gide uzaklaşır benden
Nasil bana bağlı olur sizinde çocuklarınız böyle mj bu durum düzelir mi ?
Sorun bende mi bilmiyorum
Kızım da böyle olur diye çok korkuyorum bebekler nasıl anneye bağlı olur