-tugce- biz doğduğundan bu yana bibs kauçuk kullanıyoruz. Başka hiç emzik denemedik. Kauçuk olması daha doğal olmasını sağlıyor, fakat içerisine su çektiği için bir süre sonra şişiyor. O yüzden biz ayda bir değiştiriyoruz. Fiyatı da 90-110 TL arası değişiyor. Bir de kauçuk maddeden olduğu için kaynatılması önerilmiyor. Biz de kaynar su üzerinde gezdirip öyle veriyoruz. Ama halka açık yerlerde eğer düşerse, emziği atıyoruz. Yani frigg markasını bilmiyorum ama bibs bir tık masraflı olabilir.