İlk kızımda kullanmamıştım çevredekilerin sözüne bakarak yok damak yapısını bozuyor filan diye beni emzik yapmıştı geceleri filan uyku haram olmuştu ikinci kızıma doğduğundan beri verdim çok şükür bir sıkıntı olmadı aksine uykuya geçişi daha kolay oldu ve bende azda olsa uyuyabiliyorum mutlu anne mutlu bebek sonuçta 👌