mercanmeb Kızlar sıcaklar nasıl. Yüksek diye duydum ilk defa gelicez. Bebekle gelicez çok sıcak oluyormuş galiba. Orada olup da sıcakla nasıl baş edebilirizz
Berraksnmzz mercanmeb Bizde bayram için geldik kızım hem hasta oldu hemde vücudu isilik doldu üstelik sadece zıbın var üstünde, bizim için tek çözüm biran önce kendi evimize dönmek olacak sanırım cehennem sıcaklığı var şu anda.
mercanmeb Berraksnmzz kaldığınız yerde klima yok mu sizin de. Bir de hava değişiminden mi hasta oldu. Antep merkez de misiniz
Berraksnmzz mercanmeb Klima var ama bebeğim dışarı çıkmak istiyor tek bir yerde sabit duramıyoruz haliyle sıkıcı bir durum. Evet merkezdeyiz bebeğimde hava değişiminden değil şuan salgın gibi bir şey var bebeğimde ondan hastalandı.