Eşimin arkadaşı oto yıkamaci arabamız 1 hafta orada kaldı iç döşemeye kadar söküldü herşey baştan yıkandı güzelce kaç defa yikamislar haddi hesabı yok ama akşam camlar kapalı olunca sabah binince ölmüş çürümüş ceset gibi kokuyordu hele klima açılınca içerisi leş gibi kokuyordu