lyl0742 Hava_yldrm60 2.aydan beri Evolvia kullanıyoruz şuan 8 ay 1 günlük çok memnunum hiç gaz sorunu yaşamadık kilo aldırımı da çok güzel
Kbrbisi28 Bebivita kullaniyorum aslinda tum mamalari denedim alerji yaptigi icin birtek bebivita kalmisti denemedigim o hic alerji yapmadi onu kullaniyorum
kalbimegem Kbrbisi28 bebevita bebeğin kan değerlerini bozuyor diye biliyorum ne zmaandir kullanıyorsunuz siz bı sıkıntı yaşadınız mı fosfor şeker açısından
Hava_yldrm60 NukleerBaslikliKizz dimi bana da öyle geliyo kızım 6 ölçek içiyor doymadığını hissediyorum
Hava_yldrm60 Ainza aptamil ilk zaman veriyim dedim ama kızım o zaman biberon almıyordu ondan mı içmedi bilmiyorum onu içince öğürüyor
Dondurmalikahve Hava_yldrm60 hipp anne sütüne en yakın mama olduğu için öyle doyurmuyor gibi oluyormuş. Çabuk sindiriliyormuş
Hava_yldrm60 Brutal-Betty onu da kullandım da o zaman kızım biberon almıyor diye içmedi galiba onu dönücem geri sanırım
kalbimegem Brutal-Betty ben de ama aldım 1000 Gr üç tane bu hafta doğacak inşallah bebeğim memnun musunuz
Dondurmalikahve Hava_yldrm60 Başka mama denersiniz canım bilmiyorum ama aptamil veya sma ya doyurucu diyolar. Daha doğrusu sindirimleri daha yavaş diyeyim