Denooomii doktorlarda bukadar içmesi lazım diyor ama içmiyorlar ki yazan miktarı . İlla bunu içicek diye birşey yok bence benim kız hiç içmedi yazan rakamları hep az içiyor ama alması gerekeni kiloyuda almıştı . Her bebek farklı içme kapasiteleri de farklı demekki benimki az içsede doyuyor. Belki seninki de doyuyordur canım . Çişli bezi günde 5-6 kere çıkıyorsa doyuyordur zaten .