Kızlar oğlum 4 ay 12 günlük 3 gün önce gün içinde 37.2/37.9 arasında seyreden ateş şikayetiyle doktora aldım. Üst solunum yolu enfeksiyonu olabilir calpol ver ve takip et dedi. Ertesi günü çok iyiydi,bi sonraki günde öyle. Bugün yine durup dururken ateşlendi. Başına böyle birşey gelen var mı ? Ne yaptınız? Yada diş olabilir mi. Ne olur bi yardım edin bana