neslihanyildiz Kızım 8 aylık ek gıda, anne sütü ve mama içiyor kakası hiç yeşil olmamıştı bu sabah yeşildi bi sıkıntı olabilir mi? Yoksa normal mi?
35izmir neslihanyildiz d vitamininden olabiliyor diye biliyorum düzenli kullanıyorsanız bizimki de öyle
Emine_krr neslihanyildiz valla benim bebeğim de sekiz aylık anne sütü ve ek gıda olarak ilerliyoruz yeşilimsi oluyor bazen hala doğru düzgün kıvamı yok bazen iyi bazen sulu yani süt kakası gibi bende merak ediyorum açıkçası normal mi