Ozzgem benimde 38.gün temizlendim bitti 40 ım çıktı sonra 45 gün kanamam başladı regl oldum sandım doktorum 60.güne kadar sezeryan kanaması dır korkulacak birşey yok regl degil dedi 60 günü geçerse gel dedi çok şükür 2 3 gün sonra bitti ama gelen kanama regl değilmiş bilginiz olsun doktorunuzla whatsap dan iletişim kurabiliyorsanız sizde sorun derim