Resim nasıl paylaşılıyor bilmiyorum ama burdan oğlum 6 aylık şuan 4 aylıkken tamamen başlayan vücudunun her yerinde egzama tarzında kızarık kızarık kaç doktora gittim hiçbiriyle demediler kortizonlu krem verip gönderdiler ben çok üzülüyorum acaba yediklerimden mi alerjisi var ama çözemedim ek gıdaya bile korkumuzdan geçemiyorum sönüp tekrar kızarıyor