annebenanneoldum öncelikle geçmiş olsun benim oğlum tam 4 aylıkken sünnet oldu, bizim doktorumuz o bölgeye hiçbir şey yapmamam gerektiğini söylemişti, normal zamanda bezini nasıl bağlıyorsan öyle yap sünnet bölgesine çişini yaptıkça düzelecek dedi ben de öyle yaptım, sanırım 5.günde tüm şişlik kızarıklık vs inmişti, sadece ilk 3 gün bolca teramisin krem kullandık onun haricinde özel hiçbir şey yapmadık