annebenanneoldum ay söyleme herkese ben ne zaman bebeğim iyi desem o gün çok kötü geçiyor🤣🤣 hiç uyumuyor de geceleri🤣🤣 maşallah yavruma🙏🏻🙏🏻😍 siz iyi cesaret ellemişsiniz valla ben krem sürerken bile elim titreyerek yapıyorum helal olsun sarmışsınız ama olur öyle şeyler huysuz değilse sıkıntı yoktur herhalde, Allah bebişlerimize acilinden şifa versinde iyileşsinler hemen😍 bizim durum güncellemesi: pipimiz şiş ve iğne yerleri mor hafif hafifte kanama vardı ama durdu çoktan şimdilik bi sıkıntı gözükmüyor🙈