Haticerdogan https://imgyukle.com/i/Vtz0yR https://imgyukle.com/i/Vtz7he Kızlar bebeğim böyle mukuslu ishal olmuş 39 günlük acaba doktora gitmeli miyim korkuyorum 🥺 sancısıda var zaten bişey olur mu korkmalı mıyım
Denizadam Haticerdogan canım ihmal etmeden götür doktora inşallah birsey yoktur ama benim bebeğim eboyle oldu disten havadan derken en son dizanteri olmuş ateşledi kendimizi doktorda zor bulduk. İhmal etme canım w gündür hastanedeyiz
bala86asel Haticerdogan Götürmenizde fayda var muhakkak bir şeye alerjisi vardır bir an önce götürün benim bebeğimin de mukusluydu kakası kan falan yoktu ama süt alerjisi çıktı sizde bir götürün Ya da doktoruna bir resim atıp sorun
iperir_bul İshal olduğuna eminmisiniz. Benim kızım da mukuslu kaka yapıyordu. Süt ve süt ürünleri alerjisi çıktı. Yemeyi kestim düzeldi. Eğer ishal değilse panik yapmayın. Çocuk doktorunuzla iletişimde olun
Haticerdogan iperir_bul evet canım ishal maalesef kaç gündür. Ama doktor 6-7 defayı geçmezse sıkıntı etme demişti. Geçmiyodu etmedim ama bugün bunu görünce korktum. Su gibi yapıyor
iperir_bul Haticerdogan bizde su gibi yapma yoktu. Bence bir doktora görünün ve bol bol emzirin su gibi yapıyorsa saat tutmadan
Haticerdogan iperir_bul zaten hiç saat tutmuyorum çünkü uyumuyo. Yarım saatlik felan max 2 saatlik uykuları oluyo. O yüzden aürekli emiyo. Uyanıncadq uyuması 2 saati buluyo o sürede 3-4 kez emiyo
Haticerdogan Denizadam neyden olmuş peki. Kesinlikle pzt götürcem. Dün aşı olduk acaba ondan mı dedim bende
Denizadam Haticerdogan bende aşı diş sıcak dedim ama şuan xok pişmanım eğer imkanın varsa götür en azından birsey yoktur
Haticerdogan Denizadam merabalar henüz götüremedim ishali o kadar kalmadı çünkü ama haftua öyle bi götürcem kontrolleri yapılsın diye