Kozlar bebeğim 10 günlük 2-2,5 saatte bir emziriyorum bu ne zamana kadar böyle olacak geceleri çok uykum bölünüyor birde bebek bilmeden fazla süt içer mi benim durdurmam gerekir mi emerken yada her meme aradığında versem bişey olur mu bazen karnı çok şiş oluyor haklıyacaksa gibi çok süt içmekten mi olur nasıl düzen oluşturmalıyım ben bana fikir verir misiniz