Bebeğim 21,5 aylık. Cinsiyeti kız. Konuşmayı erken çözdü derken kelime kelime anlatıyordu derdini. Ama niyeyse misafirlerimiz geldi ve 5 gündür bizdeler. Onların çocukları biraz yaramaz tabir edilen çocuklardan. Kızım onlar geldiğinden beri heyecan mı yapıyor konuşurken anlamıyorum baba derken bile bazen takılıyor ba ba ba baba diyor. Böyle bir durumla karşılaşan oldu mu acaba geri dönüş yaparsanız sevinirim