sabirsizbebek15 EmZirirken kızımın burnundan süt geliyor bu genelde sol tarafta oluyor. Ve ayrı olarak sağ taraf da çok sızlıyor nedeni ne olabilir
Frknbtl sabirsizbebek15 böyle şeyleri ne olur doktorunuza danışın burda ne söylenirse söylensin içiniz rahat edicek mi sağlıkla ilgili şeyleri ihmal etmeyin ne kadar erken o kadar iyi
Minik-mucizem sabirsizbebek15 yatarak emzirdiysen olur cann bendede oluyordu bide hapsuruyodu bütün burnu bosalıyodu bidaaha deniyorumda olmuyo 😅
Bilgeefe02 sabirsizbebek15 bizim hapşırdığında da bazen oluyor burnundan ağzından hatta acile gitmiştik rahatsızlığından dolayı o zaman doktorun yanında da ağzından burnunda kustu doktora sordum korkma ondan birşey olmaz fazlasını çıkarıyor dedi
Kucukanne Öom yatırarak emziriyosan o yüzden olabilir canım 45 derece açıyla tutarak emzirmeyi dene istersen bide
sabirsizbebek15 Minik-mucizem evet yatarak emziriyorum sol taraftan çok süt geliyor başka türlü emmiypr
Simaymirayannesi Evet fazlasını cıkartıruor hemen herseyde doktora gtmene gerek yok agzından cıkartamadını yattıgı ıcın burun kanalından cıkartıyor korkma gecıyor 2ayda