findiginannesi_ Kızlar dün bu Demir damlasını almıştım 2 gündür kullanıyorum i.oğlumun ilk çişi böyle sümüksü haldeydi .ve 2 gündür kabız .ağlamaktan mahvoldu çocuk .sümüksü çiş alerji belirtisi mi acaba .iyi bi demir damlası önerin lütfen .
findiginannesi_ Abide91 Peki sümüksü çiş ile bi bilginiz varmı goggle den baktım alerji olabilir diyor
Nili1308 findiginannesi_ danıştınız mı doktorunuza acaba bizde aynısına başladık 4 gunün ardından yeşilimsi kaka yaptı sanırım kabızlık yaptı ama sümüksü çiş i nasıl anladınız onu anlayamadım bezin ememediği bir parca mı buldunuz
findiginannesi_ Nili1308 İlk kullandığımızda böyle yapış yapış bi çişti .3 gün kabızlık çektik ama düzeldi heralde vücüdü ilk başta garipsedi ilacı .sonra alıştı iyiyiz şükür şimdi
findiginannesi_ Nili1308 Goggle den baktım canım çocun yaptığı çişin aynısını buldum .ama balgamlı kaka olarak çıktı
Nili1308 findiginannesi_ bızımde dun ıkı defa yesılımsı kaka yaptı bugun yıne yok bezıne bakacam degıstırırken yapıskanljk var mı bakalım tesekkurler cevabınız ıcın 🌺