Handiko mama ile besleniyorsa ar mamalar var. Benimki anne sütü ile besleniyordu ama ar mamaları tavsiye eden çok var. Anne sütü alıyorsa emzirdikten hemen sonra kaldırma yatar pozisyonda bir süre beklesin sonra gazını çıkar. Tam yatarak da emzirme. Kafası hafif yukarda tutarak emzir. Reflü yatağı da çok iyi geliyo. Ben almamıştım bebeğimin yatağına eğim vermiştim o çok çok iyi geldi