Kizlar benim kizim 17 aylik olcak 10 gun sonra. Ve 9 kilo. Aslinda bir kac aydir bi kiloda. Yemek seciyor ve sevdigini de az yiyor. Su an alt sinirin biraz üstünde fakat durum boyle devam ettikce alt sinirda olucam bir kac ay sonra. Kizimin kilo alis hizini görebiliyorum çünkü. Sacma olan cocuk 6 aylikken 7 kiloydu. 10 ayda anca 2 kilo aldi. Cok hareketli bir cocuk. Zaten az yiyor yedigi de gidiyor. Metabolizmasi da sanirim hizli. Benim sorum su ki neler yapabilirim istahini acmak daha fazla yemeye tesvik etmek icin ?