Soğuk algınlığı sandım covıdmısız maalesef. Bugün 7.günüm ilk 3 gün aşırı zor geçti ağrılar ateş vs. Grip saldığım için hastaneye de gitmedim evde izole oluyoruz 1 haftadır ne zaman karantinam bitmiş olcak acaba? Çocuklarım iyi eşimde çok iyi atlattık yani sadece koku alamıyorum bu da uzun bi süre geçmiyormuş benim karantinam bitti mi şimdi ? Ne yapmam lazım