Kadifemsii Smnrkb çok normal iki kızımda saat 10 dan sonra ertesi öğlen 11 de hatta bazen daha geç uyanırlar. Doktorum mutlu ol daha ne istiyorsun diyordu tabi besliyordum ama uykuda emiyorlardı uyanmıyorlardı
yeniannea Smnrkb gelişi iyi kilo alımı iyi ise korkmana gerek yok. Uyumakta ihtiyaç. Ama canın sıkılıyorsa bu duruma bir kez emzir yada mama ver. Artık nasıl besleniyorsa bebeğin.
Babykaraniko Smnrkb mashallah diyin 🙏🧿gayet normal uyuması kimi bebek uykuyu çok sever umarım hep böyle ilerler benimki 6.ayinda bozdu malesef o düzeni🥺
Smnrkb Kadifemsii benimki hiç emmeden uyuyor korkuyorum 3 aylık olduğu için herkez 4 saate bir emzirmen lazım diyor
beasmir 7 saat mi çok değil mi benimkide 3 ay 25 günlük bazen 4 saat geçtimi vicdan azabı çekiyorum en fazla 4 saat ki zaten o uyanıyor