Dmtsnr09 yine doktorunuza sorun tabi ama çiş ile atacağı fazlalığı ter ile atıyorlar demişti bize. Yine kilo alımı iyiyse çok dikkate almayın ama bebişin 24 derece gibi bir sıcaklıkta durma imkanı varsa daha iyi olur tabi. Onlar da bizim gibi sıcaktan çok bulanabiliyor.