anonimhanim_ Youtube mecrasını çok bilmem ama yadırgamayın. Ben de öyle derdim, babamı kaybettim 1 ay olacak, insan hayatına devam etme mecburiyetinde. Çocuk olduğunda özellikle ilgikenmekten unutuyorsun. Acısı dinmiyor, geçmiyor, azalmıyor. Ama zaman zaman aklından çıkıyor. Allah insanları bu şekilde yaratmış. Başka şeyler ile ilgilenince çıkıyor akıldan. Vefatından sonra veraset ilamı çıkarmak için noter, avukatlar ile çok uğraştım, o karışıklıkta babam halleder diyip babamı aradım ben düşünün. Ya da geçen gün önemli bir sınava girdim, yüksek puan alınca tam arayacaktım babamı haber etmek için. Çok değişik bir durum allah kimseye göstermesin.