İki doğumum arası 17 ay var. Ben ikinciyi 39. Haftada doğum yaptım 37 den sonra çok ağrım oldu doktor nasıl dayandın dikişlerin çok incelmiş dedi . Ama o zamana kadar hiç bir sıkıntı olmadı şükür, ben kilo almadım karnım son 3 ayda çıktı o yüzden de olabilir