melek_15 Evet bizim bebegimiz de 29 günlük. Bugün doktora gittik. Yapacak hicbirsey olmadigini, bagırsaklarının gelistigini ve bunun normal oldugunu söyledi. Gereken damlaları kullanıyorsanız hicbirseye gerek yok, zaman gectikce düzelecek dedi. Nurse Harvey, Biogia kullanıyoruz. Günde 3 kez gaz masaji yapıyor ve günde 3 kez mamasına 1 çay kasigi zeytinyaği ekliyoruz. Hepsi doktor tavsiyesi.