GGmerve bir doktorla kalman saçma olur gidin başka doktorlara bize de arkadaşlarıma da neler dendi neler çocuklarımız hepsi turp gibi 😂 hele burdaki bir doktor sürekli hastalarini şehir dışına sevk eder doktorlar da bıktı ondan ve birseyi de yok gelenlerin bebeklerinin ona rağmen insanları strese sokuyor yok bir bacağı kısa yok şura si şöyle diye emin ol çocuklar gayet sağlıklı doğuyor başka doktor tavsiye ederim birde doktorunun adı esra ise temelli dikkat et bizimki de esraydı 😂