GGmerve normal usg de benım de iki defa sıkıntılı gıbı oldu bırı detaylı oncesı bırı sonrasıydı. Oncesınde olanda baska bır dr du cıhazdan cıhaza fark edıyor gerıden gosterebılıyor bazen, detaylıda bellı olur sorun cıkacagını sanmıyorum demıstı gercekten de cıkmadı ama sonrakınde gercekten sorunlu cıktı bebegın kafası asırı buyumus gorundu. Sanırım bı hafta sonrasına gırdım ultrasona ve her sey normal cıktı. Bıze de yazın sonucunuzu guzel haberlerınızi beklerım🥰🙏🏻🌺içinizi ferah tutun buradan demesı kolay bılıyorum ben de yasadım aynısını ama rahat bır sekılde cıktım o odadan, darısı sıze ve tüm anne adaylrına💝💕