Kızlar 7 aylık kızım açısını olduktan sonra ateşlendi ve soğuk da almış bunu aşı olduktan sonra fark ettik şu an ateşi çok yüksek değil sürekli calpol veriyorum ama göğsünde hırıltısı balgamı var öksürüyo ve ishal 3-4 gündür böyle Kaç gündür yine idare ediyorduk ama dün gece sürekli uykusunda ağladı kendini geriye atarak bi türlü huzurlu uyku uyumadı covidten korktuğum için doktora da götürmedim ama öksürüğü falan nasıl geçer acaba ağrı kesici vermek, bol bol emzirmek ve bol su içirmek dışında ne yapabilirim evde