Saricivciic kızım 1 yaşındayken hamile olduğumu öğrendim . Emzirmeyi azalta azalta bıraktırdım 4 aylık hamileyken kuzum artık emmiyordu zaten bazı doktorlar 4 bazıları 6 aylık olana kadar müsade ediyorlar emzirmeye. Bebeğim doğduğunda kızım 20 aylıktı . Şuan bebeğim 4 aylık oldu çok seviyor ablası . Devamlı öpüyor güldürmeye çalışıyor mesela dün ameliyat oldum bugün eve geldim kızım ilk beni gördü sevindi tabi ama kardeşini gördüğü zaman aaa maasacımm maasacım diyip durdu yanağını elini öpene ona sarılana kadar susmadı ( kızımın adı maysa ) 😀😀 kıskançlık olmasın diye biz ilk zamanlar büyük kızım uyurken küçüğü sevdik öpüp kokladık şimdilerde beraber öpüp kokluyoruz . İllaki çok zorlandığım yerler oluyor sizinde olacak ama beni mutlu eden şeyler daha ağır basıyor . Umarım sizin içinde böyle olur sağlıkla kucaklayın inşallah