Melikegencall1 Hanımlar doğumdakı kılomunda üstüne çıkmaya başladım su içsem yarıyor nasıl verebilirim emzirirken ne içebilirim en hızlı nasıl eskı halıme dönebilirim
oglumuz01 Melikegencall1 bende habire yiyorum aşırı saldım. Sezeryan göbeğimle yürürken bir oyana bir buyana sallanıyor sgagggstsgs
Ogulcan Melikegencall1 tek yapabileceğin diyetisyene gidip bilinçli kilo vermek canım ben ilk gebeliğimde öyle zayıfladım şimdi 2. Gebeliğim yine diyetisyen ile ilerleyeceğim
Edabebek1 Melikegencall1 benimde biraz göbeğim.vardi çay içiyorum gündüz ip atliyorum 200 tane falan bide egzersiz yapmaya çalışıyorum 75 dim 3 gün öncesi 69.500 olmuştum iki doğum yaptım ikinciyi tabi 84 ile doğurdum 😂
Melikegencall1 Ogulcan ben boğazımı tutamıyorum birde diyetisyenin verdiklerini nasıl yapıcam genelde hazıra kaçıyoruz bebişlerle yemek yapmak bile çok zor :(
Zehraaaaa Valla rezeneyi öneririm ben🤣bitki çayları ile aranız var ise bu çok iyi oluyor ben 75ile doğuma girdim kızım 6 aylık kilom 54 şuan tabi bebişte biraz yorar ise kiloyu istemeden veriyorsun 🤣😇
Melikegencall1 Zehraaaaa 53 ile hamıle kaldım 87 ile doğuma gittim 75 kıloya indim şimdi tatıl dönüşü 79 oldum :( acilen vermem lazım
Zehraaaaa Melikegencall1 sabah ve yatmadan önce içerseniz sonuç alabilirsiniz yalnız abur cuburu kesmek lazım ekmegi de çok az tüketin bu arada 🙃🙃
Zehraaaaa Melikegencall1 rezene çayları var ve aktarlarda orjinal rezene de var kaynatıp da içebilirsiniz