Melissaa36 hayır sadece bezi yapışmasın diye verilen kremi bez yerine de sürüyoduk biz. Bir de deriyi geri itin biz acır diye yapmadık sonra yapıştı tekrar açtılar haberiniz olsun.
Şiş bende görünce tuhaf olmuştum ama günden güne toparladı merak etmeyin, 😌