Merhaba kızlar 🌸oğlum 2 yaş 3 aylık 6. Günümüz gündüz bez takmıyorum dün de ilk defa gece bez takmadım ☘️Ay hiç cis yok sansa mı oldu bilerek tuttu mu bilemedim bu gece heyeca dorukta bakacağım yatak ıslanma varmı 🥲ins olmaz o zaman beze bay bay tuvalete hay hay şarkısını kendime hediye edeceğim 😂