Esenbursa Kızlar kızım 3.5 aylık ve boynunn altı ve yanı birde sag kolunun katlandıgı yerde kızarklık var pişik gibi. Nasl gecireblirim acaba? Kat yerlernde kalıyor. Popo veya baska yernde yok ama orası geciyor sıcaga veya terleynce tekrar kızarıyor
Umrnkrhn Esenbursa bizim de boyun bölgesinde var sanki ince derisi soyulmuş gibi kırmızı ben arada bepantol sürüyorum hemen toparlıyor çok az sürüyorum ama
Halosmom Esenbursa evet ben her bez açtığımda sürüyorum pişik olmuyor madecassol hücre yeniletici özelliği var
Esenbursa Halosmom boyunaltı ve tek kol katlanma yernde kırmızı böyle yanık gibi kızrmıs pişik cok uzuluyorm resmen ya.popoda olmuyor bizim.zeytnyagı yaptm bugn bakalm insallah işe yarar ya
Esenbursa Halosmom Evet o seklde yaptm iyi geldi sanki sukur Umrnkrhn aynen tarif ettiniz gıdıklımı sizinkide 🤭 Efnani yaz aylarının klasik sorunu sanırım bu ya 😣
Efnani Ben mustelanın pişik kremini kullanıyorum benim kuzumun da gıdısı kollarında ensesinde oluyor ve sürünce çok iyi geliyor 🙏🏼 Paraben alkol vs yok hemde 💕
Ada_Su21 Esenbursa ben sudocrem kullanyrum doğduğundandr pişiğine kızaran her yerine iyi geliyo ama sıcaklar malum yine atıyo.
busr_erva Canim benim bebeğimde de çok oluyordu ağlıyordu ağrısından ben normal bebek pudralari varya boynunun altına ondan döküyordum etki ediyordu 😊
Esenbursa busr_erva cigerleri icin iyi degl diyolar bide o bölgeyi sulandırıp derinleştiriyo diyende var ama daha iyiyz bugun sukur Allaha