Yusufgoktug Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 aylık anne sütü ile besleniyor. Bugün 5-6 saat ayrı kalmamız gerekecek sizce hangi mamayı almalıyım. Daha önce hiç mama kullanmadık o yüzden hangisi iyidir bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
winnie-the-pooh Yusufgoktug hipp organic combiotic alabilirsiniz sma optipro alabilirsiniz ben bunları kullandım bu zamana kadar
TOSPAMMM17 Yusufgoktug önceden keşke sağım yapıp depolasaydınız hiç mama içmediyse bence vermeyin başka çözüm yolu bulun
Ogulcan Yusufgoktug mamayı zehir gibi öcü gibi görmek nedir anlamıyorum sütün yetmiyor ise açmı kalsın yada başka çözüm yemek mi yiyecek anlamış değilim canım her bebeğin içtiği mama farklı olabiliyor en besleyici olanı hipp ile golden goart canım
Yusufgoktug Ogulcan aynen bende bunu anlamıyorum halden anlayan biri çıktı şükür. Çok teşekkür ederim💕
Hasmeftun Yusufgoktug sütüm var bebeğim güz3lde beslenop doyuyor ama ek olarak toparlansin diye3 günde 1 kere mama veriyorum hipp organik mamayi kullanıyorum onu tavsiye ederim size
Simos22 Yusufgoktug çok vermiyorsanız hip öneririm fiyatı biraz yüksek 4 aya kadar kullandık şimdi Bebelac golda geçtik sütüm azaldı mama daha çok vermek zorunda kaldım o yüzden Aptamil aşırı kusma yaptı bzide ilk çocuğumı Aptamil ile büyüttüm
OykuAlya Yusufgoktug golden goat keçi sütü ile formüle edilmiş anne sütüne en yakın formüllü bebek sütü. Kızımı onunla büyüttüm şimdi oğlum doğdu ona da golden goat veriyorum. Biraz fiyat olarak diğerlerinden pahalı ama inek sütü formüllü olmadığı için bizim tercihimiz o oldu.