2007 Merhaba hanımlar bebişimle ilk kez ucaga binicem. Bebek arabasını ucagın içine alıyorlar mı acaba nasıl oluyor?
Elmassss 2007 baston Bebek arabasını alırlar uçağın içine diğer Bebek arabalarını almıyorlar onun için de valizi teslim ettiğiniz yerden torba alacaksınız uçağa binilen yere geldiğiniz de görevlilere teslim edeceksiniz inerken de ayni yerden alacaksınız
Arensmom_ 2007 benimki oto koltuğu ve altı katlanır olanlardan. Aldılar. Bilet kontuarından bebek arabası için poşet isteyin uçak kapısında poşede koyuyosunuz görevliler alıyorlar
Ege3410 Kabin boy ve katlananlardan ise alıyorlar girişe kadar gidiyorsunuz orda hostesler içeri alıyor ama katlanmiyorsa almıyorlar diye biliyorum. Bizim baston aldılar.
Ege3410 Kabin boy ve katlananlardan ise alıyorlar girişe kadar gidiyorsunuz orda hostesler içeri alıyor ama katlanmiyorsa almıyorlar diye biliyorum. Bizim baston aldılar.
Ege3410 Atlasligunler alırlar am biletinizi gişeden alırken arabayı vereceginizi söyleyin büyük bir poşet veriyorlar