Anneler,yardımınıza ihtiyacım var.Kızım 2 aylık yüz üstü yatırıp başını kaldırabilmesi için desteklıyoruz ancak basını tutamıyor kaldırmıyor doktor önemli basını kaldırması dedi ama sizin kız tembellikten yapıyor böyle dedi.Sizin bebekleriniz basını ne zaman tutmaya basladı,ben neler yapabilirim ?