Karanhulya 7/10günlüpüz iki öğün veriyom kahvaltıda yumurta yoğurt salatalık öğlende meyve akşam üstü bazende yoğurt . Çorba sebze yemeği yapıyodum bebegım yemıyor bende sevdıgı şeyleri sunuyorum zorlamıyorum
Karanhulya xxmaydonozxx ben şuan blv verıyom sadece yoğurdu ben yedirıyorum. Şeftalı kayısı salatalık kivi elma dılımı gibi yapıp verıyom kendı yeyıyor
xxmaydonozxx Karanhulya Dilim gibi yaptığımda geçen gün damağıyla kesip ısırdı ve ağzında kocaman bir parça kaldı o yüzden çok korktum ya
Karanhulya xxmaydonozxx bende korkuyordum da alıştım bebekler damaklarıyla ağızlarında çiğniyorlar fazlalığı diliyle atıyor dışarı