Kizannesiasli18 merhaba, bimden altın süt yada doğal günlüt süt alıyorum ısıtıyorum derece var 43 falan oluyor, activia yoğurt var küçük ondan bir yemek kaşığı alıp ısıttığım sütten da alıp çırpıyorum topak kalmıyor içine döküyorum tahta kaşıkla karıştırıp kapatıp sarıyorum 8 saat sonra kapağını açıp üzerine havlu kağıt serip kapağı kapatıp buzdolabı na koyuyorum ve tas gibi yoğurt tavsiyem çelik tencerede msyalsyın :)