Bebekbilgen Felaket uykusu yaşayıp bınu düzeltebilen oldu mu? Uyku gerilemesinden sonra geçer mi felaket uykusu Yoksa başka bir çözümü var mı Kafayı yemek üzereyim birimize bir zarar vereceğim sinirden 4,5 aylık yarım saat uyuyor sadece o yüzden kalkınca hemen huysulanmaua başlıyor uykuyu alamadığı için tekrar uyutuyorum bir süte sonra Bütün gün uyutmakta geçiyo çıldırmak üzereyim lütfen yardım
seda_seda Bebekbilgen 3. Ayımız bitti aynı durumdayım.. 20 dk uyuyor genelde.. yarım saat 40 dk olunca seviniyorum:(( uyanınca bidaha uyumuo çünkü uykusunu almış gibi uyanıo anlamadkm gitti:(( ben de çok yoruldum şu uyku meselesinden:((
Cur_cun Bebekbilgen bebeğin ne kadarlık canm ? Aynı benmki de öyle biliyo musun kucağımdan indiriyoeum uyanıyo çok zor uykuya dalıyo saatlerim onu uyutmaya çalışmakla geçiyo çok yorucu bende uyuyamadığım için sütüm kesilmişti hatta bi ara
Zamanlagelen Bebekbilgen Cur_cun Mevanur seda_seda merhaba hanimlar bebekleriniz kac aylik oldu degistirebildiniz mi bu duzeni ? Ay ilerledikce uyku farketti mi
Meryemak Bebekbilgen benim oğlumda 4 buçuk aylık aynı durumdayım gündüz en fazla yarım saat uyuyor uyanıncada uykusuzluktan huysuzluk yapıyor nasıl olacak böyle bilmiyorum
Bebekbilgen Cur_cun 4,5 aylık benim uzun süredir böyle artık sabrım kalmadı hiç bir iş yapamıyorum yemek yiyemiyorum onları falan geçtim huzurluca oynamıyor bile uyanıkken hep kucakta ve mızmız uyurken de ağlıyor 30 dk uyuyor en fazla 🤦🏻♀️
Bebekbilgen Meray kanguru sevmiyor arabada sevmiyor tek başıma kucağında dışarıda ancak 10 dk tutabiliyorum dışarı bile çıkamıyoruz o yüzden 😞
Mevanur Bizimki de 4 gün sonra 4 aylık oluyor ve aynı bahsettiğiniz gibi, hatta gece uykumuz vardı bir 4 saat deliksiz uyuyordu ondanda olduk, sürekli ağlıyor uyuyamadığı için huysuzlanıyor varsa bir çözüm öneriniz denerim 😑
Arzuu34 Mevanur ben de yaşadım bunu. Dişten dolayı eliyle yüzüne vurup kendini uyandırıyor. Yarım kundak yapiyorum, geceleri eski düzenimize döndük.
Cur_cun Bebekbilgen aynen canm ya ben hiç böyle hayal ememiştim kimse böyle olacağını söylememişti bana 😔 geçecek inşallah bugünlerde ne yapalım evlat hasreti çeken o kadar insan varken şükredelim ne yapcaz
seda_seda Zamanlagelen malesef hala maks yarim saat uyuyor, zaten uyutmaya calismasi yarim saat suruyor canim cikiyor sonraki yarim saatte soluklaniyorum derken uyaniyor :)) napacagim bilmiyirum :)
Meryemak Zamanlagelen bi kaç gün uykusunu almıştı hem kendisi rahattı hem ben 🤷🏼♀️ Umarım en yakın zamanda düzene Girer canısı
Zamanlagelen Meryemak insallah canim benim walla ben 1 saat uyutuyorum ama ya devamli salliyorum ya devamli kucagimda eger az uyuduysa da uyaninca geri uyutmaya calisiyorum derken aksam oluyor duzelecek insallahh :))))
Meryemak Zamanlagelen mecbur ne yapalım canım eğer hiç uyumazsa huysuzluktan durmuyor daha çok eziyet bize 🤷🏼♀️ Bende ayağımdan sallıyorum uyuyunca korkumdan kaldıramıyorum en azından uykusunu alsın diyorum hatta şuanda da ayağımda da daha yemek yemedim 🤦🏼♀️
Zamanlagelen Meryemak ben bazen kahvalti bile yapmiyorum esim gelnce yemek yiyorum ;)) ahh bu bebislerr.. kolay gelsin sizede guzelce uyusun bebisinizz.. gece uykulari nasil pekii :))
Meryemak Zamanlagelen keşke bu açlığa zayıflasak bari 😍😂😂 gece 10.buçukta başlıyorum uyutmaya bazen 11 de bazen 1 de uyuyor ama uyuduktan sonra maşallah güzel uyuyor mesala 12de uyudumu 4-5e kadar uyanmıyor bazen uyansa bile emip hemen uyuyor 9 buçuğa kadar
deletedmom4842 Bebekbilgen 5 ay 16 günlük 4. Ayda başlayan geceleri saat başı kalkma olayımız hala devam ediyor bende bekliyorum bakalım
Nazlina Bebekbilgen en basta lutfen sakin ol bende ayni durumdayim 5 dk uyuyor uyaniyor yemek bilenyiyemiyorum emzik tutmadigi icin surekli emzirmek zorundayim dusa bile giremiyorum zorlu bir surec umarim gecer ama Allah hepimize sabir versin 🤗
Zamanlagelen seda_seda duzelmiyor yani duzeldi demenizi isterdim sayet :) neyse buna da sukur diyelim ne diyelim
Dorukveannesi Merhaba anneler benim oğlum da çok uykusuzdu sonra ben düzenli olarak Melisa ve rezene içmeye başladım gün arası rezene içiyorsam yatmadan Melisa içiyorum yada tam tersi bu dediğim çaylar öncelikle sizi sonra da bebeğinizi rahatlatıcak inşAllah.. Bizim de ilk 3 ayımız çok çok ama çok zor geçti ağlamadığı tek zaman uyurken yada emerkendi geri kalan zamanlarda hep ağlardı aç aç çok akşam ettim wc ye bile gidemiyordum🙄Artık gücün kalmamıştı yardım edenim de yoktu tek başıma baktım hep daha yeni acemi bi anneydim 20 günlükkenden bu yana kendim yıkadım yeri geldi bende ağladım oğlumla beraber ama yapmam lazımdı hüngür hüngür ağlayarak emzirdiğim çok oldu 😊Ama geçti çok şükür zamanla birşeyler yoluna girdi oğlum büyüdü gaz problemimiz azaldı uykular düzene girmeye başladı bu zorlu ama bi o kadar da güzel olan yolda ilk tecrübem çok büyük sabır oldu 😬Allah hepimizin yardımcısı olsun inşAllah ❤️❤️Kusura bakmayın uzun oldu farkettim ki konuşmaya ihtiyacım varmış 😊
Zamanlagelen Dorukveannesi walla bende ayn durumdaydim ve bebegim 4 aylik oldu ama bizde pekte duzelen bisey yok .. Caylari deneyecegim tesekkur ederim .. her anme zorlu surecten geciyor ama bazi bebisler daha zor oluyorr Allah hayirlisini versin insallahh ne diyelimm bizimde duzelir diye bekliyoruz bakalimm