Slm sevgili anneler kızım artık bir yaşında emekliyor henüz disimiz yok ama yürümek icin hevesliyiz sizce buju nasil desteklerim ne gibi yontemler islemeliyim korkuyir ve tek elimi asla bırakmıyor henüz yeni yeni siraliyoz ve doktor arkadaslar dişinin ne zmnza kadar cikmamamsi normal