Azramina Eşimin işyerinde bir kaç arkası işe yarıyor . Hemen salya kesiliyor demiş . Doğru mu kızlar ? Eğer öyleyse nerden alabilirim ?
Merveeemeeliss Azramina şurda bekliyim bende bi kaç kişiden duydum ama internette çok fazla seçenek var hangisi doğru olanı bilemiyorum
Elf55 Azramina ben kullanıyorum gerçekten işe yaradı öncelikle inanmak gerekiyor tabi şifa ALLAH’tan. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine güvenilir yerden aldım birguzelrayiha instagram hesabından bakabilirsiniz.
xxmaydonozxx Azramina Bizde doğduğundan beri var kehribar salyası oluyordu yinede ama belki kesilmiş halidir 😀
Kumsalve_annesi16 Azramina şuan kızımda takılı 1.5 ay oldu kulanali 4 dış aynı anda çıkardı ve hiç bir sorun yaşamadık salya vs hiç olmadı ateş falan uykusu düzene girdi 8 aylık şuanda taşların enerjisine inanmıyordum ama şuan inanıyorum çok memnunum
Azramina Elf55 salyayı kesti mi ? Birde süreci kolaylaştırdı mı ? Son olarak bileklik mi daha kullanışlı kolye mi ?
Elf55 Azramina kızım 10 aylık daha diş çıkarmadık ama kolyeyi taktığımda beri salya yok çıkardığım an başlıyor. Kolyesini kullanıyorum ister istemez yatınca izleri felan çıkıyor bileklik daha mantıklı geliyor
Azramina Reyhanasya Elf55 Feyzosunannesi Kumsalve_annesi16 Nereden aldınız ? Güvenilir olsun istiyorum
Feyzosunannesi Azramina kolye kullanıyor kızım çok memnunum ne diş ağrısı yaşadı ne salya, 2 yaşına girecek hala kullanıyoruz ben ise yaradığına inanıyorum
Pirayeada Nazara iyi geliyor mu acaba doğdu doğalı hastanelerden çıkmadık. Aldım hakiki kehribar ama daha yeni takmaya baslafim kolyesini 5 aylık henüz
Reyhanasya Azramina 5 aylıktan beri takılı çok faydasını gördük 4 dişi var ne ateş ne salya nede huzursuzluk hiç biri olmadı
Reyhanasya Azramina çiçek sepetinden aldm sertifikalı geldi bi de orjinal olduğunu amlamanın bazı yolları var eşim youtu.beden bakıp oda denedi işe de yaradı