Lilatmz Kızlar makineden çıktığı an bile güzel koku olmuyor. Bazılarının balkona astıklarında etraf bile kokuyor. Bunun için ne önerebilirsiniz?
Oglusm Lilatmz Makineni havalandırmayı unutma çamasırlarını cıkarınca kapağını açık bırak. Yumuşatıcı kullanabilirsin yıkarken
Lema Lilatmz yüksek ayar deneyin bir de isterseniz Sıkmayı da yüksek yapin, ozaman hem daha temiz oluyolar hem daha güzel kokuyolar
Eylul20201 Yumuşatıcıyı deterjanla aynı anda mı alıyo acaba bi dikkat edin ona kuzeninim de öyle son 20 dk kala koyuyordu
Edanurkkeless Ben her yıkamadan sonra kapağı açık bırakıyorum yoksa makinanın içi çok pis kokuyor o yüzden olabilir
Aloneeee Lilatmz bnmde öyleydi cnm hatta kurumayınca çamaşırlar nemli kalınca kokar ya direk makineden öyle kötü kokulu çıkıyordu. Şimdi deterjanı perwoll sıvı deterjan kullanıyorum yumuşatıcı da yumoş hanımeli kullanıyorum. Kuruyunca bile kokusu geçmiyor