Hanımlar merhaba. Belki aranızda bilen birisi vardır diye danışıyorum bu konuyu. Bu Temmuz’un 6 sında boşanma davam vardı. Sorum şu ki davadan sonra avukatımız tam olarak boşanmış sayılmıyorsunuz, resmiyete dönüşmesi için bi belge varmış onun elimize ulaşması gerekiyormuş. Şuanda da hakimler felan adli tatildeymiş evrağın elime ulaşması eylül ayını bulurmuş. Ben şimdi nüfus müdürlüğüne gitsem soy isim değiştirmek için acaba değiştirirler mi? Yoksa o evrak olmadan değişim olmaz mı? Şimdiden teşekkür ederim.🙏🏻💜