Erdemim durumunuz nasıl diyet yaptınız mı yazdıklarınız tıpa tıp benı anlatmış 7.5 aylık 40 ı dan berı mücadele verıyorum asla emmıyor gozu acık süt alerjısı olduğunu 6 aylıkke.çn anladım gece emerdı artık bu sıra gecede emmıyor dogru düzgün asla gündüz gördüğü an kafasını cevırıyor ne yapacagımı bılmıyorum bıraksam mı dıyorum sütüm var kahroluyorum sağıyorum bır yandan bıkıyorum 😔 pes etme duygu belki döner dıyorum ama Umudum tükendi bazı ınsanlar 9 aylıkken döner dıyor ama ben sanmıyorum git gide kötüye gıdıyoruz