oglumuz01 taş gibi olmasının en önemli faktörü sütün kaliteli olması. Bizim buradaki sütçülerden birinin çok kalitesiz galiba su katıyorlar onunla ne zaman yapsam çok sulu oluyor. Başka bi yerden almaya başladım artık taş gibi oluyor üstünde bir parmak kaymak tutuyor.
Sütü iyice kaynattıktan sonra 9a kadar sayınca parmağım yanmayacak sıcaklığa geldiğinde (neden 9 bilmiyorum 😅 ) mayalayıp sarıyorum örtüye 6-7 saat sonra dolaba koyuyorum ertesi gün yemeye başlıyoruz .