Burcusenkoc 4 aylığız. Sütümü sağıp biberonla veriyorum. Geceleri de silikonla emziriyorum meme reddi olduğu için. Yani hem meme hem biberon ilerliyoruz. Meme reddinden daha fena bir şey bence biberon reddi de :/ meme reddinde en azından bebeğin yanında olmadığında biberonla sagip bırakabiliyorsun. Biberon reddinde hep yanında olmak gerek. Umarım böyle bir şeyi hiç yaşamayız. Başından beri mi almıyordu biberonu yoksa sonradan mı oldu