Kızlar 16 aylık oğlum. Dün hiçbir şeyi yoktu bu sabah 6 gibi ateşlendi. Demin de kakasını cıvık yaptı. İştahsızlık da baya var. ( Anne sütü ve mama almıyor) bir ay önce anne sütünü kestik. Ne yapmalıyım bu durumda. Memleketteyim aile hekimi dışında çocuk doktoru yok. Ates düşürücü+ probiyotik veriyorum.